11 Ağustos 2012 Cumartesi

Herkese Merhaba

Öncelikle herkese merhaba demek istiyor daha çok yeni olduğum bu alanda sizlerde kabul ederseniz bloğumun açılışını yapmak istiyorum. Zaman zaman aslında çoğunlukla kendi uydurduğum aperatifleri,tatlıları belki de yemekleri sevdiklerimin de ısrarları üzerine sizlerle paylaşacağım.Bunların yanı sıra ne mi yapıyorum? Otantik takılar tasarlıyor,çocukluğumdan beri istikrarlı bir şekilde resim çiziyorum.Çocuk tiyatrolarında sahne deneyimlerim oldu.İçinde yaratıcı fikir bulunan hemen hemen herşeye ilgi duyuyorum ve reklam izlemek hobilerim arasında olduğunda ötürü de kabul edersiniz ki üniversite de reklamcılık bölümü öğrencisiyim.Kalabalık bir ailenin en küçük fertlerinden birini temsilen de sevdiklerimi mutlu etmeyi böylelikle de hayatımı güzelleştirmeyi esas alıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder