16 Ağustos 2012 Perşembe

Çikolatalı Islak Kek

Malzemeler


250 gr margarin
1 kg süt
4 yumurta
2 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
1 vanilya
1 kabartma tozu
3 su bardağı un
Süslemek için
Damla çikolata
Islak Kek Tarifim;
Margarin süt şeker kakao bir tencerede kaynayıncaya kadar pişiriyorum.
Ve bu pişirdiğimiz kremadan 3 su bardağı ayırıp tencerede kalan kısmını soğutuyorum..
Ve yumurtayı ayrı bir kapta iyice çırpıyorum soğuttuğumuz kremayı yumurtanın üzerine boşaltıyorum.
Ve çırpıyorum. unu vanilyayı kabartma tozunu eleyip ilave edip ve karıştırıyorum.
Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında yağlanmış kalıba döküp 25. 30 dakika arasında pişirdim.
Fırından çıkan kekimizin her yerini çatalla yararak hava boşlukları açıyoruz kremanın girmesi için.
Ve o ayırdığımız kremayı üzerinde gezdiriyoruz., Islak keki damla çikolata veya Hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz
Arzuya göre küçük kalıplarda da yapılabilir tek kişilik. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder