19 Haziran 2013 Çarşamba

Terzi Yamağı Tadında Kıyafetlerim

  Malumunuz okul tatil.Bugünlerde en büyük yaz eğlencem dikiş dikmek diyebilirim. Yemek de yapmak bir sürü tarifi fotoğraflarımla paylaşmak istiyorum fakat sıcaklar dolayısıyla iştahım birçok kişi gibi benimde yok.O Sebeple uzun süredir kullanmadığım Dikiş makineme sarıldım ve birbirinden güzel bebek kıyafetleri dikmeye başladım.İlk olarak yiğenlerin en tatlısı bir o kadar da fenası Reyyan Hanıma renkli bir elbise diktim.Şimdilik acemi dikişlerim ve denemelerim sonucu öğrendiğim bir kaç modelle sevdiğim insanlara hediyeler dikmeye çalışıyorum.Ben daha çok süsleme tarafını seviyorum aslında.Çok fazla fotoğrafını paylaşacağım tasarımım olmasada yinede paylaşmak istedim küçük elbiselerimi sizlerle.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder